Гарантія та Обмін (Годинник)
Порядок і обмін/повернення товару
За законом про захист прав споживача, покупець протягом двох тижнів (якщо більше
тривалий термін не оголошено продавцем) може звернутися у магазин і замінити не
влаштував його товар на інший. Після закінчення цього терміну повернення можливе тільки за
гарантії.
Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає у продажу, покупець має право:
● купити будь-який інший товар з асортименту магазину (з перерахунком
вартості);
● обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару до продажу;
● повернути виріб та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутої
продукції;
Умови гарантування
У відповідності з «Законом про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після купівлі, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Обмін товару належної якості провадиться, виключно за умови, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики і плівки.
На всі годинники, які купують у компанії “Luxroomua" надається гарантія на термін 14 днів.
Гарантія поширюється тільки на механізм годинника. На корпус, ремінець, застібку гарантія не поширюється.
Ремонт/заміна несправних частин і пов'язана з цим робота виконується безкоштовно. Гарантійний термін експлуатації на виріб починається з моменту продажу товару кінцевому споживачеві (паркан товару на відділенні). Всі умови гарантії регулюються Законом України «Про захист прав споживачів».
Протягом гарантійного терміну допускається і не є дефектом:
1. Знос ремінця, браслета, корпуси годинників, кнопок, переказних головок, а також покриття годин (позолоти, металізації тощо) в процесі експлуатації.
2. Неузгодженість годинниковою та хвилинною стрілки хвилинного поділу (при поєднанні їх в положенні 12:00).
3. Відхилення секундної стрілки від штрихів поділки шкали менше 0,5 секундного поділу.
4. Часовий Люфт або хвилинної стрілки годинника в межах секундного поділу.
5. Відхилення технічних характеристик виробу від зазначених в технічній документації граничних параметрів, причини яких можуть бути усунені шляхом регулювання і настройки в умовах сервісного центру без заміни деталей.
Гарантія не поширюється на товар з такими ознаками:
1. Вироби, що мають сліди порушення правил експлуатації: а) сліди ударів і механічних пошкоджень: вм'ятин, зазублини, стрілки, цифри і риски, які відскочили, дрібні подряпини, відсутність або деформація заводної голівки. б) сліди несанкціонованого розкриття чи спроби ремонту не уповноваженими на те сервісними центрами;
2. Повреждения (внешние или внутренние), вызванные любым механическим воздействием, ударными или вибрационными нагрузками, применением внешней силы к частям изделия, разбитое или выпавшее стекло, трещины, сколы, царапины, задиры поверхностей, деформации материалов и деталей, слом или выгибание оси переводной головки, отрыв ушек корпуса для крепления браслета и т.п.
3. Повреждение механизма календаря в результате перевода стрелок потребителем в период между 23.00 и 04.00 часами (когда задействован механизм автоматического изменения даты и дня недели);
4. Пошкодження, які є наслідком проникнення сторонніх предметів, речовин або комах всередину годин;
5. Пошкодження в результаті попадання у виріб їдких хімічних речовин або розчинників;
6. Ремінець і браслет вироби, покриття корпусу і браслета вироби, пошкодження застібки ремінця / браслета вироби;
7. Пошкодження виробу, пов'язане з випаданням каменів і інших декоративних елементів;
8. Батарейки;
9. Відсутність гарантійної пломби;
10. З ознаками порушень правил експлуатації або використання виробу не за призначенням.
Примітка: Якщо замовлення було відправлено накладеним платежем і був викуплений одержувачем - претензії щодо неналежної якості товару прийматися не будуть!
Одержувач викуповуючи товар на пошті, тим самим погоджується з тим, що він отримує товар належної якості!