Продавець Інтернет-магазин LUXROOMUA розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
978 відгуків
+380 (97) 298-89-53
+380 (97) 763-63-88
+380 (73) 763-63-88
Київ, Україна
Інтернет-магазин LUXROOMUА
Кошик

Гарантія та Обмін (Годинник)

Гарантія та Обмін (Годинник)

Порядок і обмін/повернення товару

За законом про захист прав споживача, покупець протягом двох тижнів (якщо більше
тривалий термін не оголошено продавцем) може звернутися у магазин і замінити не
влаштував його товар на інший. Після закінчення цього терміну повернення можливе тільки за
гарантії.

Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає у продажу, покупець має право:
● купити будь-який інший товар з асортименту магазину (з перерахунком
вартості);
● обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару до продажу;
● повернути виріб та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутої
продукції;

Умови гарантування


У відповідності з «Законом про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після купівлі, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Обмін товару належної якості провадиться, виключно за умови, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики і плівки.

На всі годинники, які купують у компанії “Luxroomua" надається гарантія на термін 14 днів.

Гарантія поширюється тільки на механізм годинника. На корпус, ремінець, застібку гарантія не поширюється.
Ремонт/заміна несправних частин і пов'язана з цим робота виконується безкоштовно. Гарантійний термін експлуатації на виріб починається з моменту продажу товару кінцевому споживачеві (паркан товару на відділенні). Всі умови гарантії регулюються Законом України «Про захист прав споживачів».

Протягом гарантійного терміну допускається і не є дефектом:
1. Знос ремінця, браслета, корпуси годинників, кнопок, переказних головок, а також покриття годин (позолоти, металізації тощо) в процесі експлуатації.
2. Неузгодженість годинниковою та хвилинною стрілки хвилинного поділу (при поєднанні їх в положенні 12:00).
3. Відхилення секундної стрілки від штрихів поділки шкали менше 0,5 секундного поділу.
4. Часовий Люфт або хвилинної стрілки годинника в межах секундного поділу.
5. Відхилення технічних характеристик виробу від зазначених в технічній документації граничних параметрів, причини яких можуть бути усунені шляхом регулювання і настройки в умовах сервісного центру без заміни деталей.

Гарантія не поширюється на товар з такими ознаками:
1. Вироби, що мають сліди порушення правил експлуатації: а) сліди ударів і механічних пошкоджень: вм'ятин, зазублини, стрілки, цифри і риски, які відскочили, дрібні подряпини, відсутність або деформація заводної голівки. б) сліди несанкціонованого розкриття чи спроби ремонту не уповноваженими на те сервісними центрами;
2. Повреждения (внешние или внутренние), вызванные любым механическим воздействием, ударными или вибрационными нагрузками, применением внешней силы к частям изделия, разбитое или выпавшее стекло, трещины, сколы, царапины, задиры поверхностей, деформации материалов и деталей, слом или выгибание оси переводной головки, отрыв ушек корпуса для крепления браслета и т.п. 
3. Повреждение механизма календаря в результате перевода стрелок потребителем в период между 23.00 и 04.00 часами (когда задействован механизм автоматического изменения даты и дня недели); 
4. Пошкодження, які є наслідком проникнення сторонніх предметів, речовин або комах всередину годин;
5. Пошкодження в результаті попадання у виріб їдких хімічних речовин або розчинників;
6. Ремінець і браслет вироби, покриття корпусу і браслета вироби, пошкодження застібки ремінця / браслета вироби;
7. Пошкодження виробу, пов'язане з випаданням каменів і інших декоративних елементів;
8. Батарейки;
9. Відсутність гарантійної пломби;
10. З ознаками порушень правил експлуатації або використання виробу не за призначенням.
Примітка: Якщо замовлення було відправлено накладеним платежем і був викуплений одержувачем - претензії щодо неналежної якості товару прийматися не будуть!
Одержувач викуповуючи товар на пошті, тим самим погоджується з тим, що він отримує товар належної якості!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner